View Single Post
Old 10-03-2010, 14:07   #16
elf
Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 766
Default

Quote:
je vous fais remarquer que si la cause de mon éviction sur la base de données de WD est bel et bien l'origine de Vorss
I still did not understand if Vorss is a Saarloos cross from Tha'A-Nook or not ?


Quote:
Ininialement le problème de mon élevage, venait d'une FAUSSE rumeur comme quoi aucun de mes chiens n'étaient radiographiés et que je faisais de la reproduction sans vérifier les hanches !!!!
Well, if you care I guess you can fix this rumor by sending scans to WD, then people would see you did HD examinations. There are more than 2000 verified HD results in the DB so this process, even if not perfect, is some kind of working.


Quote:
Ce que montre WD n'est pas forcément le strict reflet de la réalité !!!!
Si vous voulez tout savoir, il y a + de 95 erreurs de resencées dans la base de données de WD concernant ma production !!!!
There are errors in the database it's true, by reading in your words it seems you don't want to be in the DB anymore, let's be pragmatic it's something you know it won't happend, so: if you care much about it, the only way would be to send PM to Admin with errors listing and be patient for changes.
elf jest offline   Reply With Quote